• Empresa
  • New Balance compra la seva distribuïdora a la Península

New Balance compra la seva distribuïdora a la Península

La marca nord-americana de roba i calçat esportiu adquireix Alfico i entra directament a Espanya i Portugal

Fran Allen, vicepresident de New Balance
Fran Allen, vicepresident de New Balance
Europa Press
12 d'Agost de 2016
Act. 12 d'Agost de 2016
New Balance, la marca nord-americana de roba i calçat esportiu, ha anunciat l'adquisició de Alfico, la distribuïdora de la marca a Espanya i Portugal, segons ha informat la companyia en un comunicat.

En concret, aquest moviment permet a la firma esportiva entrar de forma directa a Espanya, un mercat clau de la companyia a Europa, seguint a la compra de Gartner Sports, la seva distribuïdora italiana, l'any passat.

El vicepresident de New Balance per a Europa, Orient Mitjà i Àfrica, Fran Allen, s'ha alegrat de l'adquisició. "No podem estar més contents de treballar de forma encara més estreta amb un dels distribuïdors que més temps porta amb nosaltres i que ha fet que la Península Ibèrica es converteixi en un dels mercats més forts a Europa per als productes de New Balance", ha explicat

"Ens va semblar que era el moment de donar forma a un nou acord basat fermament en les ambicions compartides de les dues companyies, perquè New Balance pugui estendre la petjada de la seva marca pel continent europeu", ha recalcat, sobre el desig d'expandir la marca al mercat continental.

Alfico SAU es va fundar en 1975 i ha mantingut una relació llarga amb New Balance, que va començar amb un primer acord en 1978 i que, des de llavors, ha ajudat a la signatura a establir-se en una posició dominant als mercats espanyol i portuguès, aprofitant el 'boom' dels productes premium de running tècnic i estil de vida.

Per la seva banda, la consellera delegada de Alfico, Anna Scheidgen, ha subratllat que al costat de New Balance han estat "companys propers des de fa dècades" i han "construït junts un negoci formidable a Espanya i Portugal".

"Ara podem treure major fortalesa en ser part de la mateixa companyia, poder servir millor als clients, i estar llestos per crear una plataforma més àmplia per a un creixement sostenible en el futur", ha recalcat.