Nora Real Food, la cantina digital que està revolucionant els menjars diaris per a empreses i empleats de Catalunya, està d'enhorabona. Després de posar rumb als 4,5 milions de facturació, Nora Vallcorba, cofundadora de la startup, explica a VIA Empresa que amplien el seu catàleg de serveis i inicien la gestió de cantines físiques d'empreses de 20 fins a 3.000 treballadors. Amb l'obertura d'aquesta nova línia de negoci, amb Mango com a prova pilot, l'organització s'obre a col·laborar amb companyies que apostin per "un servei de menjar flexible i de qualitat". De moment, aspiren a preparar més de 2.500 menús diaris als empleats de totes les empreses clients.
Nora Real Food compta amb una oferta gastronòmica inclusiva i variada basada en la dieta mediterrània tradicional. El menjar que elaboren diàriament els empleats és "elaborada amb productes de qualitat i proximitat i s'adapta a qualsevol mena de dieta". I, tal com apunta Vallcorba, "transformant el menjar a la feina en una experiència plaent i única".
Entre les curiositats de l'aposta per les cantines físiques destaca la incorporació del cafè d'especialitat de Syra Coffee, dels quals serveixen més de 1.000 cafès diaris a Mango. Albert Solé, cofundador de Nora Real Food, detalla que volien aportar un "valor afegit amb cafès de barista" i que fruit de la bona relació que tenen amb la companyia Syra Coffe liderada per Yassir Rais han apostat per aquesta aliança. A més, han format a tots els professional per dur-ho a terme. Pel que fa a la gestió directa del menjador físic d'empreses busquen aportar tecnologia a les cantines a través d'iniciatives com check-outs automàtics i implementar córners amb begudes i snacks saludables i sostenibles.
Els fundadors de Nora Real Food han apostat per l'expansió física de la cantina després de reiterades peticions per part de més de 10 multinacionals
Pel que fa a la part digital, grans tecnològiques, consultores, companyies del món industrial formen part de la seva clientela. Entre els principals noms destaca Wallapop, Europastry, Osborne Clarke, Mútua Terrassa, Glovo, MB902, Verse, Ferrer o Rakuten TV. Actualment, compten amb un equip de 40 treballadors, que esperen poder augmentar durant les pròximes setmanes. Entre els membres de l'equip destaquen professionals amb inclusió social, síndrome de Down o que provenen d'Ucraïna.
Finalment, els fundadors s'han llançat a l'expansió física de la cantina després de reiterades peticions per part de més de 10 multinacionals. Per ara, gran part de la facturació prové de la part digital, però no descarten noves obertures de cantines físiques a finals d'any. I, confessen que "es troben en un moment molt bo del projecte i que superaran totes les xifres que tenien previstes per aquest 2023".