El Grup Bon Preu ha tancat l'exercici del 2023 amb una facturació de 2.259 milions d'euros, un 8,8% més que l'any anterior. L'empresa, que té la seu central a les Masies de Voltregà, ha augmentat també les inversions, un 33% més, arribant als 145 milions d'euros amb obertures d'establiments a punts com Barcelona, Lleida i Tona i dues noves gasolineres a Viladecavalls i Sarrià de Ter, entre altres actuacions.
Destaca també la inversió a projectes estratègics com l'ampliació de la cobertura del servei BonpreuEsclat Online o la comercialitzadora d’electricitat BonpreuEsclat Energia. Segons informa en un comunicat, la inversió acumulada del grup en els darrers deu anys supera la xifra de 1.150 milions d'euros.
Per sisena vegada consecutiva, i d’entre 38 operadors estatals d’alimentació, els clients de l’OCU han reconegut els supermercats Bonpreu i Esclat com els més ben valorats. Els preus i promocions, els productes frescos i els productes marca Bonpreu són els aspectes millor valorats pels consumidors.
Actualment, el Grup Bon Preu compta amb 136 supermercats Bonpreu; 57 supermercats Esclat i 14 minimercats. A través de BonpreuEsclat Online dona servei a més de 5 milions de persones amb servei a domicili i 26 centres de recollida. Disposa de 60 benzineres EsclatOil, 400 places de càrrega per a vehicles elèctrics, i amb BonpreuEsclat Energia abasteix d’electricitat tot el país. Enguany, ha continuat impulsant la seva política de descarbonització i ha invertit més de 10 milions d'euros en la instal·lació de carregadors elèctrics per a vehicles i en plaques fotovoltaiques pel seu autoconsum.