• Empresa
  • Les noves tendències en decoració tornen a l’Expohogar

Les noves tendències en decoració tornen a l’Expohogar

El saló acollirà 120 expositors així com demostracions i ponències dirigides als professionals del ‘retail’

L'Expohogar Primavera se celebra del 20 al 22 de gener al recinte de Montjuïc | Cedida
L'Expohogar Primavera se celebra del 20 al 22 de gener al recinte de Montjuïc | Cedida
Redacció VIA Empresa
Barcelona
19 de Gener de 2018

Expohogar Primavera torna aquest cap de setmana (del 20 al 22 de gener) al palau 1 del recinte de Montjuïc per presentar les novetats en articles de regal, decoració, bijuteria i complements de moda que marcaran les tendències de la temporada de primavera i estiu.

 

El saló, organitzat per Fira de Barcelona, comptarà amb 18.500 metres quadrats per acollir a les 120 empreses participants. A més, Expohogar organitzarà un espai d’activitats, demostracions i conferències sobre visualmerchandising i aparadorisme, gestió de xarxes socials i empaquetat de regal, dirigides als visitants del saló, principalment comerciants del petit i mitjà comerç, majoristes i exportadors.

Per al director d’Expohogar, Josep Alcaraz, “un dels objectius del saló és anar més enllà de l’oferta expositiva i oferir un alt valor afegit als professionals del retail, suggerint noves i diverses estratègiques comercials per augmentar les vendes i fàcilment aplicables als seus negocis”.

 

El saló preveu rebre la visita de prop de 9.000 professionals procedents de Catalunya, Aragó, Andorra, València, Balears, el País Basc i el sud de França.

Formació per la petita i mitjana empresa

A més de les propostes comercials, Expohogar habilitarà el SEE Special Expert Event, amb l’objectiu de proporcionar un espai dedicat als retailers perquè trobin formació per millorar la rendibilitat del seu negoci. D’aquesta manera, experts de diferents àmbits donaran a conèixer les claus de l’èxit mitjançant diferents iniciatives, des de la creació d’aparadors atractius fins a l’aplicació de noves tecnologies. A més, també s’aprofundirà en com impulsar el comerç electrònic, dinamitzar les xarxes socials o explorar les opcions creatives que ofereix el visual merchandising