Oracle es desplaça des de l'antic centre urbà de Barcelona fins al districte tecnològic, a la Torre Glories. El nou espai està articulat per impulsar el nou model de treball dinàmic de l'organització, alineat amb la filosofia customer-centric i basat en l'agilitat, la flexibilitat, la col·laboració i la innovació. Amb aquest canvi d'emplaçament, la companyia busca propiciar un nou model de treball dinàmic de col·laboració i creativitat, també alineat amb el compromís amb la sostenibilitat.
A tall d'exemple, les noves oficines no disposen de despatxos i sí de llocs de treball “no assignats” en àrees delimitades per equips, zones de treball amb formats diversos, així com àrees de col·laboració, reunions, suport i clients. En aquest cas, és l'espai el que s'adapta a l'empleat, qui té llibertat per moure's i trobar el millor lloc on treballar, d'acord amb les necessitats en cada moment
El president de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès, ha acompanyat Albert Triola, director general d'Oracle Ibèrica, i Joan Planella, director de l'oficina de Barcelona, a la inauguració de les noves oficines. “Aquestes noves instal·lacions suposen una prova més de la ferma aposta de la nostra companyia pel teixit empresarial i les institucions de Barcelona i de tot Catalunya”, afirma Triola. “Explicar a la inauguració d'aquestes oficines amb la presència del president de la Generalitat ens causa una enorme satisfacció i és una prova més de l'estreta relació que, des de fa dècades, mantenim amb Catalunya. Per això volem agrair sincerament a Pere Aragonès la seva presència en un dia tan especial per a nosaltres”.
A més d'afavorir el coworking i la creativitat, les noves oficines d'Oracle també pretenen potenciar el sentiment d'orgull i la pertinença a la comunitat dels seus professionals, facilitant una millor experiència d'usuari que sigui la base per a una millor experiència de client. Les noves oficines també estan alineades amb l'aposta d'Oracle pels espais verds i la sostenibilitat. Es tracta d'unes oficines sense paper i lliures de plàstics, amb materials i acabats que han estat curosament elegits complint amb diverses certificacions mediambientals.
“La manera de fer negoci, de col·laborar, crear i relacionar-se amb empleats i clients ha canviat de manera dràstica en els darrers anys, fruit de la digitalització i la innovació, i els espais de treball necessiten adaptar-se a aquesta nova realitat”, explica Joan Planella. “La inauguració de les nostres noves oficines a Barcelona persegueix precisament aquest objectiu, a més de situar-nos molt més a prop dels nostres clients, socis i empleats i d'alinear el disseny i el funcionament dels espais de treball a l'organització amb la nostra filosofia customer-centric, i amb els nostres objectius globals en matèria de benestar i sostenibilitat”.