Oryon Universal llança una plataforma digital per gestionar la innovació corporativa. Segons informen en un comunicat, a través d'aquesta eina, la companyia ofereix a les corporacions la possibilitat de crear, mitjançant mòduls a mida, comunitats i fòrums, formacions, esdeveniments, directoris, comunicacions i campanyes d'email, programes d'innovació, projectes i tasques, entre altres activitats. En definitiva, la plataforma ofereix un conjunt de funcionalitats per digitalitzar i automatitzar tots els programes i activitats d'innovació de la corporació, cosa que en el context actual de pandèmia, contribuirà a reinventar la comunicació adaptant-se a les circumstàncies actuals.
Segons explica el seu CEO, Víctor Giné, "digitalitzem el nostre servei d'innovació corporativa per gestionar la comunicació externa i interna amb els nostres clients i les seves comunitats. Tenim l'objectiu d'incentivar l'intraemprenedoria amb els nostres clients corporatius, perquè els seus equips poden aportar coneixements i idees interessants que en el dia a dia no es visualitzen".
Amb aquesta eina, Oryon Universal buscarà nous acords amb companyies de telecomunicacions, logística, alimentació o retail, que se sumarà als ja aconseguits amb altres empreses capdavanteres en els seus sectors. "En ocasions, les companyies no saben com innovar o executar la innovació, i quan tracten de fer-ho, maten el talent. Amb la plataforma els ajudem en la digitalització, els donem suport en la gestió i automatitzem processos millorant la comunicació", afegeix Giné.