El Grup Parlem ha assolit un Ebitda positiu en contrast amb l’Ebitda negatiu d’1,4 milions d'euros del mateix període de l’any anterior. Aquesta xifra s’explica amb una facturació semestral que supera els 24 milions d'euros, un augment d’un 48% dels ingressos de la companyia respecte del mateix període del 2022. Parlem afirma que es tracta "d'un salt empresarial".
El grup ja ha superat les 210.000 línies contractades entre fix i telefonia mòbil. En els primers sis mesos de l’any, ha obtingut un total de 26.000 clients nous, un 14% més que el primer semestre del 2022. A més, Parlem ha augmentat de forma considerable l’ingrés unitari que assoleix per cadascun dels seus clients, que ha pujat fins als 37 euros respecte dels 33 que s’obtenien el 2022.
El grup ja ha superat les 210.000 línies contractades
Aquest fet es deu a un millor posicionament al mercat dels serveis de la companyia i a un increment de preus en determinats productes de telecomunicacions. Igualment, Parlem continua apostant per la proximitat per fidelitzar els seus clients i ha reduït durant el primer semestre del 2023 la seva taxa d’abandonament, situant-la en l’1,14%.
Les dades d’aquests primers sis mesos de Parlem, que s’han fet públiques al BME Growth, són preliminars i encara no estan auditades. Ara bé, des del grup no s’espera que es produeixi cap variació rellevant després de la presentació final dels resultats semestrals auditats el pròxim mes d’octubre. De fet, Parlem assegura mantenir els objectius de creixement i preveu assolir els 60 milions d’euros de facturació a l’exercici del 2024.
El CEO i president executiu del grup, Ernest Pérez-Mas, ha considerat que les xifres semestrals els situen en una “molt bona posició” dins del sector per als pròxims mesos, que estaran “marcats pels efectes de la fusió entre Orange i MasMóvil”. En aquest sentit, confia que el nou escenari en el món de les telecomunicacions augmenti el valor de l’acció de Parlem al BME Growth.