Parlem ha reduït les seves pèrdues en un 24,1% durant el primer semestre en comparació al mateix període de l'any passat, fins als 4,3 milions d'euros i ha assolit un ebitda positiu de 973.497 euros, xifra que suposa un creixement important en relació amb els 1,4 milions d'euros negatius dels sis primers mesos del 2022. Dins del capítol d’ingressos, els comptes de l’empresa de telecomunicacions recullen uns ingressos de 24,3 milions. De cara al tancament de l'exercici del 2023, l'empresa espera arribar a uns ingressos de 48 milions d'euros, deu més en comparació amb els ingressos del 2022, i per al 2024 treballa amb unes previsions de 60 milions d'euros amb un 15% d'Ebitda.
Parlem justifica el context “per la seva capacitat d’atraure i retenir clients”. En aquest sentit, durant el primer semestre de l’any ha arribat a les 220.000 línies contractades i un total de 35.000 nous clients. Entre els mesos de febrer i març, l’operadora va formalitzar la compra de dues empreses regionals: Fibrotel (País Valencià) i Wicat. A llarg termini, l’estratègia de Parlem és incrementar els moviments amb operadors de proximitat de la resta de l’Estat i altres territoris d’Europa.
Ara fa uns mesos, Parlem també va guanyar el concurs per oferir els serveis de telefonia de veu i dades del FC Barcelona. Més enllà de les 775 línies de mòbil, el contracte amb l’entitat presidida per Joan Laporta inclou els programes de comunicació corporativa del club i les entitats associades. En l’àmbit esportiu, l’empresa catalana patrocina el Girona FC, l’equip de bàsquet Uni Girona i el Club Patí Calafell de l’OK Lliga d’hoquei patins. Tornant estrictament al negoci, Parlem assegura que manté una taxa d'abandonament de l'1,2%, una de les més baixes del sector.