Enrique Tomás ha anunciat que, de cara al tancament del 2022, preveu una facturació de 84 milions d’euros. Aquesta xifra, segons l’empresa de pernils, serà el millor exercici de la seva història. Des d’ara fins a finals de l’any 2023, la firma catalana obrirà establiments a Miami i el Japó, entre altres localitzacions.
En els darrers temps, Enrique Tomás ha invertit sis milions d’euros per reforçar la seva internacionalització, iniciada fa vuit anys amb una botiga a Londres. A partir d’aquest llançament, la companyia s’ha anat expandint a Itàlia, Andorra, França, Mèxic, Argentina, Perú, República Dominicana o Puerto Rico.
“Ja no és necessari viatjar a Espanya per gaudir d’un bon pernil. Ara és possible comprar pernil de qualitat a molts països, gràcies a la nostra aposta per la internacionalització”, apunta Enrique Tomàs, fundador i president de la companyia. El pla estratègic de l’empresa també recull una inversió de tres milions per renovar la seu central al barri de Montigalà de Badalona.
Les instal·lacions compten amb una superfície de 7.000 metres quadrats i amb una capacitat per treballar unes 60.000 peces de pernil.
La reforma de la planta va dirigida a l’àmbit de la sostenibilitat, amb la instal·lació de plaques solars, punts de càrrega de vehicles i l’adquisició de vehicles híbrids i elèctrics. En paral·lel a la zona de producció, la seu de Badalona també acull una botiga i una aula formativa.
Enrique Tomás preveu tancar el 2022 amb una facturació de 84 MEUR
L'empresa de pernils invertirà 3 milions d'euros per renovar la seva seu central a Badalona
Barcelona
26
d'Octubre
de
2022