• Empresa
  • Picker tanca una ronda de finançament de 650.000 euros

Picker tanca una ronda de finançament de 650.000 euros

La startup anuncia la seva primera ronda d'inversió amb inversors d'Espanya, Alemanya i els Estats Units

Picker tanca una ronda de finançament de 650.000
Picker tanca una ronda de finançament de 650.000
Redacción VIA Empresa
Barcelona
23 de Juliol de 2019
Act. 23 de Juliol de 2019

La tecnològica Picker capta una inversió de 650.000 euros en la seva primera ronda de finançament, amb la qual afrontarà el seu desenvolupament tecnològic i l'expansió de la seva línia de negoci.

En aquesta ronda d'inversió, Picker dona entrada a capital privat per import de 592.000 euros i capital públic del fons Enisa per import de 58.000 euros per a finançar el creixement de la companyia. Entre els inversors es troben els fons Lanai Partners i Reus Capital Partners; i uns altres Business Angels com els fundadors de Badi, Albert Armengol i Cessar Isern, ex executiu de Pinterest.

Els usuaris Pickers escullen

L'objectiu de Picker és que els usuaris puguin descobrir els millors productes compartits per a gent que coneixen, els anomenats Pickers. “A Amazon pots trobar més de 100.000 productes si busques una càmera de fotografia. A Picker, l'usuari podrà trobar un ventall de models de cambra compartits per gent del seu entorn, que compten el motiu pel qual, a partir de la seva experiència, recomanen aquest determinat producte. Els Pickers són els usuaris que comparteixen els seus productes favorits. Nosaltres en diem Picks. Jo comparteixo principalment llibres sobre startups i història, vins i gadgets de tecnologia”, explica Enric Gabarró, CEO de la startup.

Gràcies a aquesta injecció de capital, Picker posarà en marxa un pla de creixement del seu producte, amb l'objectiu d'augmentar el seu volum de negoci i expandir-se a diferents categories.

L'empresa preveu superar els 500.000 productes compartits a la plataforma l'any vinent “Quan compartim els nostres productes favorits estem convidant a família, amics i seguidors no a comprar més, sinó a comprar millor. I és que la nostra plataforma permet als usuaris que puguin triar el millor producte de els més de 700.000 que tenim a través dels nostres acords amb marques”, conclou Gabarró.