El Bizbarcelona portarà més de 150 ponents per abordar diferents qüestions relacionades amb la creació, la inversió, la internacionalització i el creixement empresarial, així com tendències entorn de la digitalització, l'economia circular, la RSC, el màrqueting , les vendes o la creativitat. Destaquen noms com Josep Coll, Donna Pace, Jesús Vidal, Pablo Foncillas, Alicia Asín, Olga San Jacinto, Àlex López, Genís Roca i Milagros Pérez Oliva.
Del 12 al 13 de juny, l'esdeveniment per a emprenedors, startups i pimes proposa un programa amb més de 130 conferències que es desenvoluparan en set sales temàtiques: Bàsics, Creixement, BizExporta, Inversió, Bizfranquicias, Bizbarcelona i Tendències.
Precisament en aquest darrer espai és on s'engloben els ponents més rellevants. Donna Pace, experta en "pensament lateral", explicarà aquesta tècnica per resoldre problemes de manera imaginativa la qual poden aplicar en el seu dia a dia empresaris i directius. Per la seva banda, Nelly Torras, consultora i coach, oferirà pistes per marcar-se objectius i aconseguir complir-los.
Històries de tots colors
També es podran escoltar les històries d'èxit d'emprenedors com ara Alicia Asín, CEO d'Libelium, empresa especialitzada en solucions de l'Internet de les Coses amb presència en més de 120 països, i de Josep Coll, soci-fundador i expresident de Red Points, que compartiran amb el públic les seves experiències, errors i encerts. Just després, representants de tres startups -Colorsensing, Dinbeat i Onyriq- participaran en una taula rodona sobre el llançament d'empreses tecnològiques emergents.
Per la seva banda, Jesús Vidal, guanyador d'un Goya al millor actor revelació per la pel·lícula Campeones aportarà una dosi de motivació per dur a terme projectes propis i alhora en destacarà la importància de la RSC a les pimes i de la integració laboral de persones amb capacitats diferents participant també en una taula rodona posterior amb diverses empreses.
Mentre l'expert en social selling Álex López i l'investigador en innovació empresarial Pablo Foncillas presentaran algunes claus per aconseguir clients en l'era digital. Així mateix, Joan Riera, professor d'ESADE i president d'Active Development, parlarà del món que ve i com afecten els canvis als negocis.
Una nova tendència
Així mateix, Jordi Urbea, director general d'Ogilvy Barcelona, recomanarà aplicar les noves tendències en màrqueting a les pimes. Com a complement, es donaran a conèixer diferents solucions o negocis digitals que poden facilitar les gestions i tasques empresarials del dia a dia amb representants de Talent Clue, Validat ID, Execus i Talent Cooldys.
També serà interessant la visió d'Olga San Jacinto, directora de Google Amèrica (2012- 2018) sobre la gestió de la innovació i la ponència conjunta del consultor Genís Roca i de la periodista Milagros Pérez Oliva sobre l'impacte de la transformació digital als entorns personals.
Es demostrarà també com la sostenibilitat és una tendència que impacta de ple en els negocis. Es parlarà de com aplicar els Objectius de Desenvolupament Sostenible a una empresa amb Jordi Oliver, d'Inèdit Innovació, i Carlos Lleó de Sustainn, a més de descobrir com l'economia social pot ser una eina innovadora per a la prevenció de residus amb l'experiència d'emprenedors que participen en el programa Moviment Zero Waste.