• Empresa
  • Puig allarga la seva col·laboració amb la marca Charlotte Tilbury fins al 2030

Puig allarga la seva col·laboració amb la marca Charlotte Tilbury fins al 2030

La multinacional catalana té previst "adquirir totalment" la firma de cosmètica a principis del 2031

El president i conseller delegat de Puig, Marc Puig, durant el toc de campana de l'empresa Puig a la sortida a Borsa | EP
El president i conseller delegat de Puig, Marc Puig, durant el toc de campana de l'empresa Puig a la sortida a Borsa | EP
Redacció VIA Empresa | ACN
18 de Desembre de 2024

Puig ha anunciat l'extensió de la seva "col·laboració estratègica" amb la marca Charlotte Tilbury fins a finals del 2030, en un comunicat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV). La multinacional catalana va adquirir fa cinc anys, l'any 2020, una participació majoritària de Charlotte Tilbury Limited i ha apuntat que en aquest període els ingressos de la firma britànica de cosmètica s'han "més que triplicat". La renovada col·laboració preveu que Charlotte Tilbury MBE conservarà una participació minoritària i que Puig assumirà "progressivament" la propietat completa fins a adquirir-la totalment a principis del 2031. L'acord inclou opcions de compra i venda executables en diferents períodes entre 2026 i 2031.

 

"És un privilegi continuar la nostra estreta col·laboració amb Charlotte i el seu equip. Charlotte té una visió única i pionera, diferenciada d'altres marques d'artistes del maquillatge", ha valorat el president executiu de Puig, Marc Puig. "Des del 2020 hem aconseguit moltes coses i és un gran plaer anunciar l'extensió de la nostra col·laboració. Charlotte Tilbury és una marca excepcional i estic desitjant seguir treballant junts per fer-la créixer encara més", ha continuat Puig. "L'any 2020 vam establir una aliança que ha estat fonamental per donar forma al nostre èxit", ha afegit la fundadora, presidenta i CEO de Charlotte Tilbury Limited, Charlotte Tilbury. "Continuar amb aquesta col·laboració entre el meu equip i Puig és com una progressió natural, impulsada per la mateixa innovació, visió i ambició que ha definit la marca al llarg dels anys", ha apuntat Tilbury.

L'acord inclou opcions de compra i venda executables en diferents períodes entre 2026 i 2031

"Aquesta extensió de la col·laboració és un important pas endavant, que ens permet seguir creixent i consolidar la posició de la marca com a líder en el món de la bellesa", ha conclòs la fundadora i presidenta de la firma britànica de cosmètica.