
Puig ha donat a conèixer uns beneficis de 400 milions d'euros, una xifra que representa un increment d'un 71% en comparació amb els registres de l'any 2021. En una roda de premsa celebrada a la seu corporativa de l'Hospitalet de Llobregat, la companyia ha destacat els 3.620 milions del capítol d'ingressos.
"Són números extraordinaris", apunta Marc Puig. El president executiu de la marca de moda i fragàncies celebra com el grup ocupa "una quota del 10% en el mercat internacional de la perfumeria selectiva". Puig també justifica els resultats per la feina de l'empresa amb les marques pròpies, deixant en un segon pla les llicències.
El maquillatge i la dermocosmètica són dos àmbits que han contribuït, d'una forma destacada, al bon comportament del compte de resultats. Actualment, el mercat estatal constitueix el 7% de les vendes globals. Puig compta amb filials a 30 països i una xarxa comercial amb presència a 150 zones del món.
Pel que fa a l'Ebitda, Puig ha arribat a la xifra de 638 milions d'euros, un increment d'un 37% respecte de l'any 2021. En clau de noves adquisicions, Marc Puig descarta noves operacions després que, durant l'any passat, s'ha formalitzat les adquisicions de la sueca Byredo, l'índia Kama Ayurveda i la colombiana Loto del Sur.