• Empresa
  • Puig es reforça a l'Amèrica Llatina i s'estrena a l'Índia

Puig es reforça a l'Amèrica Llatina i s'estrena a l'Índia

L'empresa familiar inverteix en dues companyies per incrementar la seva presència internacional

El conseller delegat de la companyia, Marc Puig
El conseller delegat de la companyia, Marc Puig
Redacció VIA Empresa
Barcelona
12 de Març de 2019

Puig s'expandeix (encara més) internacionalment. Segons ha informat l'empresa familiar en un comunicat, han realitzat, d'una banda, una inversió minoritària en Loto del Sur, empresa de Colòmbia de bellesa prèmium, amb l'objectiu d'impulsar el creixement d'aquesta empresa i la seva estratègia d'expansió en els mercats internacionals. I, de l'altra, la companyia també entra en el mercat de l'Índia amb l'empresa Kama Ayurveda, a la qual aportarà 12,5 milions d'euros, com a part de la seva inversió, per promoure l'expansió nacional i internacional de l'empresa, amb l'opció d'augmentar la seva participació en els propers anys.

 

La cartera d'inversions de Loto del Sur, fundada per Johana Sanint el 1999, compta actualment amb productes de cura i higiene corporal, cosmètica, perfumeria i casa. "L'experiència de la nostra empresa en alta perfumeria i la nostra llarga experiència internacional ajudaran a Loto del Sur a assolir les seves metes de creixement", ha assegurat Marc Puig, CEO de Puig.

 

Així mateix, encara que Puig té una presència important a Llatinoamèrica, aquesta aliança també li permetrà reforçar encara més la seva presència a la regió. A més, Sanint ha volgut fer saber que no podria haver imaginat un millor soci per portar la riquesa, l'exuberància i el glamur de l'Amèrica Llatina al món.

Rumb a l'Índia

Puig també aposta per l'Índia en aquest mercat amb l'empresa Kama Ayurveda, a la qual aportarà 12,5 milions d'euros, com a part de la seva inversió, per promoure l'expansió nacional i internacional de l'empresa, amb l'opció d'augmentar la seva participació en els propers anys.

Kama Ayurveda, fundada el 2002 i amb 52 botigues a l'Índia, compta amb productes basats en l'antiga ciència mèdica índia de l'Ayurveda, que fomenta l'harmonia de l'estat físic, emocional, espiritual i mental per al benestar integral, ha informat la multinacional catalana aquest dimarts en un comunicat.

Puig: "L'aliança està d'acord amb el nostre compromís amb els models de negoci sostenibles i responsables"

L'associació de les dues companyies es beneficiarà de la presència mundial de Puig per potenciar l'expansió de Kama Ayurveda en els mercats globals. El conseller delegat de Puig ha afirmat que l'aliança a llarg termini els brinda l'oportunitat de seguir reforçant el negoci del retail a tot el món. També ha sostingut que els permet ser presents en un mercat amb un gran potencial tant per a la bellesa i la cura personal, com per a les fragàncies, en referència a l'Índia.

"L'aliança ens permetrà oferir els originals productes ayurvèdics, d'origen vegetal i de cura personal de Kama Ayurveda a un ampli públic, una perspectiva que està d'acord amb el nostre compromís amb els models de negoci sostenibles i responsables", ha afegit.