19
de Novembre
de
2013
Act.
19
de Novembre
de
2013
La companyia catalana Puig s'ha aliat amb el grup Benetton per crear i distribuir noves línies de fragàncies de la firma de moda italiana. Aquest nou acord de llicència "exclusiu, global i a llarg termini" entrarà en vigor l'1 de gener de 2014 i marcarà l'inici del projecte de col·laboració d'aquestes dues grans firmes familiars dedicades a la moda i a les fragàncies.
El primer producte que es llançarà al mercat és un perfum per a dona, orientat al mercat masstige (per a la classe mitjana, amb preus alts, però no prohibitius), que es distribuirà als principals grans magatzems i perfumeries de tot el món, segons han informat aquest dimarts Puig i Benetton en un comunicat conjunt.
"El soci ideal"
El president del Grup Benetton, Alessandro Benetton, ha destacat que la seva companyia "sempre ha cregut que el mercat de les fragàncies representava una gran oportunitat" i ha assegurat que ha trobat en Puig "el soci ideal per treure el màxim partit a aquesta gran oportunitat".
De la seva banda, el president executiu de Puig, Marc Puig, s'ha mostrat "il·lusionat" per treballar amb l'equip de Benetton i ha recordat que una de les fortaleses de la seva empresa radica en la seva "capacitat per traduir la imatge d'una marca al món de les fragàncies".
Aliança de grans dimensions
El Grup Benetton està actualment present a més de 120 països a través d'una xarxa comercial de més de 6.500 botigues, mentre que Puig és una empresa familiar de moda i fragàncies amb seu a Barcelona i dirigida per la tercera generació de la família fundadora.
La companyia catalana, que va facturar l'any passat prop de 1.500 milions d'euros, és propietària d'ensenyes de luxe com Nina Ricci, Jean Paul Gaultier, Paco Rabanne i Carolina Herrera, i disposa de llicències com Prada, Valentino, Comme des Garçons. Els seus productes es venen a més de 130 països.
El primer producte que es llançarà al mercat és un perfum per a dona, orientat al mercat masstige (per a la classe mitjana, amb preus alts, però no prohibitius), que es distribuirà als principals grans magatzems i perfumeries de tot el món, segons han informat aquest dimarts Puig i Benetton en un comunicat conjunt.
"El soci ideal"
El president del Grup Benetton, Alessandro Benetton, ha destacat que la seva companyia "sempre ha cregut que el mercat de les fragàncies representava una gran oportunitat" i ha assegurat que ha trobat en Puig "el soci ideal per treure el màxim partit a aquesta gran oportunitat".
De la seva banda, el president executiu de Puig, Marc Puig, s'ha mostrat "il·lusionat" per treballar amb l'equip de Benetton i ha recordat que una de les fortaleses de la seva empresa radica en la seva "capacitat per traduir la imatge d'una marca al món de les fragàncies".
Aliança de grans dimensions
El Grup Benetton està actualment present a més de 120 països a través d'una xarxa comercial de més de 6.500 botigues, mentre que Puig és una empresa familiar de moda i fragàncies amb seu a Barcelona i dirigida per la tercera generació de la família fundadora.
La companyia catalana, que va facturar l'any passat prop de 1.500 milions d'euros, és propietària d'ensenyes de luxe com Nina Ricci, Jean Paul Gaultier, Paco Rabanne i Carolina Herrera, i disposa de llicències com Prada, Valentino, Comme des Garçons. Els seus productes es venen a més de 130 països.