Puig va tancar el 2021 amb la xifra rècord de facturació de 2.585 milions d'euros. La companyia ha recuperat les pèrdues del 2020, "un any molt dur", i ha superat un 27% les vendes registrades el 2019, abans de la pandèmia. "Aquest ha estat un any molt bo a totes les categories", ha celebrat aquest dilluns el CEO de Puig, Marc Puig, que ho ha atribuït a l'aixecament de les restriccions socials que tant havien marcat el 2020.
Respecte la crisi del transport, Puig ha admès que la companyia té "dificultats de subministrament en alguns materials", i ha dit que repercutiran l'increment de costos al preu final dels seus productes. Ha descartat, però, que això pugui fer caure les vendes enguany i ha augurat que seguiran creixent i superaran els 3.000 milions d'euros.
Marc Puig ha lamentat que el 2020 la companyia va viure un any "molt complicat" degut a la reducció de les relacions socials per la pandèmia, fet que va reduir "significativament" les vendes. El 2021, però, la firma ha constatat que "la gent té ganes de recuperar el temps perdut" i ha consumit de nou els cosmètics i perfums, de manera que Puig "ha sortit del forat" i ha registrat unes vendes, un 68% més que el 2020. Pel que fa als beneficis nets, ha assolit els 234 milions d'euros.