Escoltar el client i fer projectes a mida ha estat clau per posicionar-se al mercat internacional de l’electrònica de potència i per començar a cobrir una necessitat global: la càrrega dels vehicles elèctrics. En aquest capítol, dedicat a la importància d'escoltar els clients, en parlem amb Jordi Gazo, CEO de Premium PSU.
A més, el fundador de l'Institute of Next, Alfons Cornella, hi aporta la seva visió sobre la necessitat que tenen les empreses d'aturar-se a escoltar i entendre què succeeix al seu voltant. No et perdis el nou episodi del pòdcast 'Punt d'inflexió' d'Acció i VIA Empresa.
Acció – l’Agència per a la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Treball- presenta el pòdcast ‘Punt d’inflexió’, en col·laboració amb VIA Empresa, per apropar a la ciutadania els moments decisius que han canviat el curs d’empreses catalanes.
La primera temporada del pòdcast s’allargarà fins al mes de juliol i comptarà amb el testimoni de 10 empreses que explicaran com han viscut experiències que han representat un abans i un després per a la seva empresa.
A més d’Alier, durant la primera temporada, hi participaran les empreses Gesame, Bellapart, 3D Digital Venue, Venvirotech, Premium, Keybotics, Bold i Monocrom. A més, cada capítol compta amb la visió d’un expert del món de l’empresa com Xavier Marcet, Elena Busquets, Clara Navarro, Xavier Ferràs o Alfons Cornella, entre d’altres. Els capítols nous es publicaran els dimecres de manera bimensual i es podran escoltar a les plataformes Spotify, Ivoox i Youtube.