• Empresa
  • La digitalització eleva un 2,1% la facturació del Racc

La digitalització eleva un 2,1% la facturació del Racc

La companyia factura 276,5 milions d’euros durant el 2019 gràcies al seu procés de transformació digital a totes les seves àrees

El president del Racc, Josep Mateu | Cedida
El president del Racc, Josep Mateu | Cedida
Redacción VIA Empresa
Barcelona
29 de Juliol de 2020

El Racc ha aprovat la gestió i els comptes anuals consolidats del 2019 millorant el pressupost previst i assolint una facturació de 276,5 milions d’euros, amb un creixement d’un 2,1% en relació al 2018 i amb un Ebitda de 8,9 milions d’euros, segons informen en un comunicat. Els resultats positius han marcat un exercici en què l’entitat ha implementat el seu procés de transformació digital a totes les seves àrees i s’ha consolidat com un Club de Serveis a la Mobilitat, més enllà de l’automòbil.

Anticipant-se als canvis d’hàbits dels ciutadans i a la irrupció de la mobilitat connectada, el Racc ha ampliat el seu àmbit d’actuació amb nous serveis per facilitar els desplaçaments de les persones d’una manera més segura, neta i intel·ligent, en els diferents modes de transport, una línia de treball en la qual el Club té previst créixer els propers anys.

En aquest sentit, ha desenvolupat nous productes i serveis i noves modalitats del carnet del Racc, pensant en els usuaris dels vehicles de mobilitat personal, com les bicicletes i els patinets, en un entorn d’una mobilitat cada cop més intermodal.

A més de la millora contínua en els serveis tradicionals d’assistència personal, mecànica i en viatge i en l’oferta asseguradora en tots els rams, cal destacar la major presència del Racc a la llar amb el servei de reformes Nexdom i amb la nova oferta de telecomunicacions RACCtel+.