El RACC ampliar la cartera de serveis en l’àmbit de viatges amb l’objectiu d’oferir un acompanyament 360 als viatgers. La finalitat és que els socis tinguin prestacions a la seva disposició, des de la planificació prèvia fins a la possible reclamació posterior del viatge, passant per la cobertura de la seva estada.
RACC Explorer és un servei innovador de planificadors de viatges amb IA
L’entitat va posar en marxa el RACC Explorer, un servei de planificació de viatges que fa servir la IA; ha rellançat les modalitats d’assegurances de viatge amb cobertures més adaptades per a cada tipus de client; i ha ampliat el servei de reclamació de vols ajornats o cancel·lats amb una opció per poder tramitar la reclamació "clau en mà" i de manera automàtica.
La IA aterra al RACC per planificar viatges a mida
L’aposta pel que fa al sector viatges comença amb el llançament d’un servei de planificació, el RACC Explorer. Aquesta eina permet, a través de la intel·ligència artificial, obtenir guies de viatge personalitzades i gratuïtes. És un servei accessible per a tothom, que crea plans de viatge 100% personalitzats en només un minut. Cal introduir destinació, dates, pressupost i tipus de viatge, i l’eina del Club utilitza la intel·ligència artificial per crear itineraris únics per cada dia i oferir apunts d’informació rellevants, com la documentació necessària o les vacunes requerides.
D'altra banda, el RACC ha redefinit els productes i serveis d’assistència en viatge. Ara, hi ha disponible una oferta per a qualsevol mena de viatge i adaptables a les necessitats de cada soci, amb cobertures que es poden aplicar des de viatges puntuals fins a esportius o d’estudis i pràctiques. També ha adoptat una eina per reclamar vols ajornats o cancel·lats: des d’aquest novembre, el RACC ofereix un servei "clau en mà", que allibera els usuaris de la feixuga tasca de gestionar personalment els tràmits de la reclamació dels vols afectats amb les aerolínies.