Durant dos anys he estat agafant cada dijous un vol de la companyia Vueling d'Amsterdam a Barcelona. Cap dia ha sortit a l'hora. Sempre i, quan dic sempre, hi ha problemes tècnics i caos. O, pitjor, cap explicació. Sense jardineres ni servei de maletes. Dues hores o tres de retard. Ni ens immutem. És el pa de cada dia.
Per aquest motiu no puc estar més d'acord amb la tribuna de Víctor Costa, director de VIA Empresa, "Vueling, vinga collons!" I cito el que considero interessant:
"Paguem per un vol low cost i no descartem que arribi tard. Paguem per portar una maleta i tant de bo que no es perdi. Però, donem-hi una volta més i pensem què passaria si vostè a la seva respectiva feina digués a última hora a un client que el servei o el producte que havia contractat arribarà tard. Molt tard. Si és que arriba... Per què? Perquè sí. Com? Un problema tècnic. Com de tècnic? Tan tècnic que no es pot ni explicar i si vol més explicacions, pregunti a un altre. "
Quan exigirem uns mínims a les companyies aèries? Parlem molt de “hub internacional”, ampliacions d’aeroports, però si els vols van sempre amb retard i s’arriba a hores intempestives de nit... De què serveix?
Per una revolució i exigència amb els vols.
El Racó del Lector és una secció per compartir experiències, donar el teu feedback o fer algun suggeriment de tot allò que t’agradaria llegir o escriure. Escriu-nos a lectors@viaempresa.cat.