En la gala de la 40ª edició dels premis del Club Marketing Barcelona celebrada el 24 de novembre al Cosmocaixa de Barcelona, Ramon Laguarta, CEO Global de PepsiCo, i Sara Werner, CEO de Cocunat, es van endur els dos principals premis de la nit. Davant de més de 300 assistents, la gala va servir per premiar la carrera dels dos executius catalans de caràcter global.
Ramon Laguarta, president de la multinacional americana de l'alimentació, es va endur el guardó Career Award en reconeixement de la seva trajectòria professional de més de 25 anys a PepsiCo fins a arribar a ser el màxim executiu de la companyia a escala mundial. PepsiCo, coneguda per marques com Pepsi, Lay's, Gatorade o Doritos entre d'altres, es troba entre les cinc empreses dedicades a l'alimentació més grans del món i compta amb diverses marques presents a més de 200 països. Laguarta va mostrar-se il·lusionat pel premi rebut i especialment perquè "ve d'una ciutat que porto al cor, Barcelona. El màrqueting sempre ha estat prioritari a la meva carrera, soc un defensor entusiasta del poder que tenen les marques".
Sara Werner, per la seva banda, va rebre el Leadership Award per la seva capacitat de lideratge i visió estratègica en l'impuls i el posicionament de la marca Cocunat, una marca global nascuda a Catalunya, a base de productes naturals. L'empresària catalana va mostrar-se congratulada pel premi i va defensar el paper de la dona en el món empresarial. "Porto en això del màrqueting tota la meva vida, vaig començar com a becària, vaig ser copy… M'entusiasma el nom d'aquest premi que acabo de rebre: Lideratge… i punt. Sense cap adjectiu del tipus lideratge femení. He perdut oportunitats professionals perquè m'han arribat a dir que somreia massa. He trencat molts sostres de vidre, i n'estic orgullosa. Som una marca global en creixement constant".
Durant la gala també es va lliurar el premi Business Award a Flax & Kale per la capacitat d'aquesta empresa de menjar saludable per transformar un negoci tradicional en una proposta gastronòmica omnicanal d'èxit, i es va lliurar el premi Futur Award a Vicio, un guardó que la reconeix com a millor empresa emergent de l’any per la seva capacitat d’innovar l’experiència gastronòmica, així com per l’èxit de l’estratègia de màrqueting i el disruptiu posicionament de la marca. Per part seva, CaixaBank va ser guardonada amb l'Action Award per la seva estratègia basada en continguts i experiències per connectar amb els usuaris.