• Empresa
  • RBEWC i Primavera Sound s’associen per fusionar la música i el 'retail'

RBEWC i Primavera Sound s’associen per fusionar la música i el 'retail'

El festival de música portarà l’espai d’oci del saló i l’esdeveniment de Fira participarà a Primavera Pro

Un dels concerts del Primavera Pro | Cedida
Un dels concerts del Primavera Pro | Cedida
Redacció VIA Empresa
Barcelona
04 d'Abril de 2019

El Primavera Sound i el nou certamen de Fira de Barcelona, el Retail & Brand Experience World Congress (RBEWC), uneixen forces. La promotora musical s’encarregarà de desenvolupar la festa de benvinguda dels congressistes al saló i portarà Radio Primavera Sound (RPS) a l’esdeveniment, mentre que el RBEWC participarà al programa de conferencies del festival per debatre sobre el protagonisme de la música en el món del branding i el retail.

Quatre dies abans de l’inici de Primavera Sound, els congressistes del nou saló de Fira RBEWC podran gaudir d’un primer tast del seu espectacle. Així, el festival internacional de música independent de Barcelona organitzarà la recepció de benvinguda als congressistes que tindrà lloc a l’espai cultural Abaixadors10, ubicat al cor del barri d’El Born, amb música en directe i sessions de DJ.

Primavera Sound també serà protagonista el segon dia del saló, quan tan bon punt acabi l’última ponència del dia, començarà la festa oficial del Retail & Brand Experience World Congress i l’auditori de la zona d’startups es convertirà en un espai de trobada i oci, amb ambientació musical, artística i lumínica.

Reforçar el lideratge de Barcelona

Igualment, i durant els tres dies del saló, la ràdio del festival traslladarà part de la seva activitat al recinte de Gran Via des d’on alguns DJ’s residents de la ràdio dinamitzaran l’espai amb la seva música i es compartiran continguts específics de l’esdeveniment.

L’acord també inclou la participació del RBEWC al programa de conferències de Primavera Pro, la trobada internacional dirigida als professionals de la indústria musical que s'ha convertit en un referent internacional. El saló tindrà presència mitjançant una taula rodona on es debatrà el futur del retail i l’estreta relació que hi ha entre música i branding.

El director de Negoci Propi de Fira de Barcelona, Salvador Tasqué, ha destacat “la importància d’un acord entre dos esdeveniments que aposten per la innovació com a camí per desenvolupar-se. Amb aquesta col·laboració volem enfortir els llaços entre el retail i la cultura musical, un espai on les marques sempre han trobat el seu gran aliat a l’hora de definir-se i promocionar-se”. Així mateix, “la coincidència dels dos esdeveniments reforçarà encara més el lideratge de Barcelona com a ciutat a l’avantguarda de la innovació”.