El RBEWC ja prepara llista de convidats conferenciants i una de les seves estrelles serà ScottGalloway, el gurú del màrqueting digital que ha triomfat per ser autor d’un bestseller crític amb els quatre gegants tecnològics del moment: Amazon, Apple, Facebook i Google. Galloway analitzarà, juntament amb prop d’un centenar de ponents d’empreses com Alibaba, British Airways, El Corte Inglés, Glovo, Pernord Ricard o Puig, els principals reptes del punt de venda en un moment de canvi de paradigma a causa de l’eclosió del món digital.
D’aquesta manera, la primera edició del Retail and Brand Experiencie World Congress (RBEWC), que se celebrarà del 27 al 29 de maig al recinte Gran Via de Fira de Barcelona, aposta alt amb la participació de Galloway com a ponent a través de videoconferència, segons expliquen en un comunicat.
El responsable de la part congressual del RBEWC, José Luis Nueno, ha afirmat que “comptar amb Scott Galloway situa el saló al mapa internacional dels esdeveniments en matèria d’innovació aplicada al retail”. I és que, segons Nueno, “el seu testimoni ajudarà a generar debat entorn del poder i influència que actualment tenen les grans empreses del sector tecnològic en les nostres vides i en l’economia”.
D’altra banda, també han confirmat la participació com a ponents en el RBEWC el director general d’Alibaba, Rodrigo Cipriani, el cofundador de Glovo, SachaMichaud, el president de British Airways, Alex Cruz i la directora general de Google Iberia, Fuencisla Clemares, entre altres. En total, la fira comptarà amb més de 120 empreses expositores durant els seus tres dies de saló.