La fira REBUILD aterra per primera vegada a Barcelona amb l'objectiu de transformar el sector de l'edificació en aquesta nova etapa de recuperació. Durant els seus tres dies de durada, l'esdeveniment es convertirà en una plataforma per conèixer les noves tendències, on conflueixen disseny, tecnologia, nous materials i sostenibilitat. Més de 12.000 m² de zona expositiva acolliran les últimes innovacions, solucions i materials de les empreses participants, juntament amb el Congrés Nacional d'Arquitectura Avançada i Construcció 4.0, el congrés més gran sobre construcció avançada a nivell europeu que comptarà amb quatre escenaris diferents, 200 experts i una agenda especialitzada per a cada perfil professional.
Segons apunta Jaume Alcover, director de màrqueting de Baxi, "REBUILD proposa una visió 360 graus del sector de l'edificació, passant pel disseny del projecte amb l'arquitectura avançada, per l'execució de l'obra amb la construcció 4.0 i per l'experiència d'usuari amb l'interiorisme i el disseny", que afegeix "suposa una plataforma de negoci molt bona en poder reunir-nos tant amb prescriptores com amb promotores i constructores directament".
Alcover: "REBUILD proposa una visió 360 graus del sector de l'edificació"
Una plataforma de base tecnològica per impulsar la transformació de l'edificació amb el disseny i els nous materials, que, en paraules d'Inma Ruiz, Strategic Business Director del Grup Simon, "és fonamental per al desenvolupament de la nostra pròpia innovació i que ens permet conèixer els nous projectes d'edificació que s'estan duent a terme al nostre país". Ruiz reconeix que "participar en aquest esdeveniment que atreu a més de 4.000 nous projectes, ens impulsa a seguir oferint productes tecnològics que responguin a les necessitats actuals d'un consumidor cada vegada més exigent", afegeix Ruiz.
Tendències com el wellbeing (benestar emocional), la il·luminació, la domòtica, nous teixits, l'acústica o l'eficiència energètica també tenen el seu impacte en l'experiència d'usuari, tal com destaca Carlos Velázquez, director de màrqueting de Roca: "Compartim l'objectiu de fomentar la innovació entre els professionals de diferents disciplines i àmbits i ens sentim molt identificats amb l'impuls de la transformació del sector de l'edificació. Compartir i gestionar el coneixement és i serà clau per al progrés del sector".