07
d'Abril
de
2017
Act.
07
d'Abril
de
2017
Repsol ha arribat a un acord amb Amazon per permetre als consumidors del gegant del comerç electrònic recollir les seves comandes en les estacions de serveis de la petroliera catalana.
En concret, l'aliança ja està en fase de proves en algunes de les més de 300 gasolineres de la xarxa de Repsol a Itàlia. El servei s'ampliarà a d'altres punts de venda –dels gairebé 4.000- del grup a l'Estat espanyol i Portugal en els propers dos mesos.
Així Repsol intenta treure partit de la seva xarxa minorista en un context de preus baixos del petroli. "Estem afegint nous productes i serveis per treure partit al fet que tenim més contacte cara a cara amb els consumidors cada dia que gairebé qualsevol altra marca a Espanya", ha indicat el conseller delegat de Repsol, Josu Jon Imaz.
A través del sistema de consignes intel·ligents -anomenades Amazon Locker-, els usuaris d'Amazon podran recollir els seus enviaments a la xarxa de gasolineres de Repsol.
Amazon Locker és un servei àmpliament introduït als Estats Units i al Regne Unit que permet al client, una vegada la comanda està en la consigna, acudir a aquesta amb un codi, introduir-ho i recollir el paquet.
Acords de Repsol amb BlaBlaCar o Correus
Dins d'aquesta política enfocada a posar en valor la seva xarxa d'estacions de serveis i a adaptar-se a les noves demandes dels clients, Repsol també ha aconseguit un acord amb Blablacar perquè les seves gasolineres siguin parades per als usuaris de la plataforma online.
En una línia molt semblada a l'acord amb Amazon, Repsol ja compta amb un acord amb Correus per oferir un servei de recollida de productes adquirits a través d'Internet a les seves gasolineres.
En concret, l'aliança ja està en fase de proves en algunes de les més de 300 gasolineres de la xarxa de Repsol a Itàlia. El servei s'ampliarà a d'altres punts de venda –dels gairebé 4.000- del grup a l'Estat espanyol i Portugal en els propers dos mesos.
Així Repsol intenta treure partit de la seva xarxa minorista en un context de preus baixos del petroli. "Estem afegint nous productes i serveis per treure partit al fet que tenim més contacte cara a cara amb els consumidors cada dia que gairebé qualsevol altra marca a Espanya", ha indicat el conseller delegat de Repsol, Josu Jon Imaz.
A través del sistema de consignes intel·ligents -anomenades Amazon Locker-, els usuaris d'Amazon podran recollir els seus enviaments a la xarxa de gasolineres de Repsol.
Amazon Locker és un servei àmpliament introduït als Estats Units i al Regne Unit que permet al client, una vegada la comanda està en la consigna, acudir a aquesta amb un codi, introduir-ho i recollir el paquet.
Acords de Repsol amb BlaBlaCar o Correus
Dins d'aquesta política enfocada a posar en valor la seva xarxa d'estacions de serveis i a adaptar-se a les noves demandes dels clients, Repsol també ha aconseguit un acord amb Blablacar perquè les seves gasolineres siguin parades per als usuaris de la plataforma online.
En una línia molt semblada a l'acord amb Amazon, Repsol ja compta amb un acord amb Correus per oferir un servei de recollida de productes adquirits a través d'Internet a les seves gasolineres.