Després de captar 10 milions d'euros ara fa poc més d'un any per ampliar les operacions als EUA i Europa, Red Points ha tancat ara una ronda de finançament de 36 milions de dòlars, uns 33 milions d'euros, amb l'objectiu d'ampliar el seu lideratge. Segons ha anunciat la companyia en un comunicat, la nova ronda l'ha liderat Summit Partners i ha comptat amb la participació del Banc Sabadell, Northzone, Mangrove i Eight Roads.
Red Points, que desenvolupa un software de seguretat per a empreses, assegura que "el creixement continuat del comerç electrònic a escala mundial ha impulsat la falsificació en línia". A més, segons la seva CEO, Laura Urquizu, "les marques mai no han estat més vulnerables als problemes de falsificació en línia, pirateria i frau de distribució". Precisament per això, necessiten poder "abordar el problema de l'abús de marques en línia que creix i evoluciona ràpidament".
Urquizu afegeix que aquest finançament els permetrà "ampliar la nostra tecnologia i la nostra empremta global amb l’objectiu de potenciar les marques de tot el món per protegir sense problemes els seus valuosos actius en línia".
Per la seva banda, el director de Summit Partners, Steffan Peyer, subratlla que "Red Points és un líder en la categoria, que ofereix una plataforma tecnològica intel·ligent i robusta dissenyada específicament per fer front a aquest punt creixent de falsificacions".