Reig Jofre ha guanyat 3,8 milions d'euros durant el segon trimestre, un 24,6% més respecte al mateix període de l'any anterior, malgrat la crisi de la covid-19. Segons ha detallat l'empresa a través d'un comunicat, la pandèmia ha afectat la distribució de la fabricació de productes i la seva venda. En aquest sentit, la farmacèutica assegura que ha complert amb el creixement previst pel primer semestre, tot i que ha experimentat una caiguda en la rendibilitat.
Entre abril i juny, la facturació de la companyia es va situar en els 115 milions d'euros (un 25% més en comparació al mateix període de l'any passat) i el benefici abans d'interessos, impostos, depreciacions i amortitzacions (ebitda) van ascendir fins als 13 milions d'euros (+40%).
L'àrea especialitzada en la fabricació i comercialització d'antibiòtics i injectables es manté al capdavant del negoci, amb una facturació de 55,7 milions d'euros durant el segon trimestre (+48% interanual). Entre abril i juny, però, la línia especialitzada en dermatologia, salut de la dona i productes osteoarticulars va experimentar un creixement del 82% en les vendes, fins als 33,4 milions d'euros. Finalment, l'àrea de benestar personal va registrar una facturació de 26,7 milions d'euros, un 4% més respecte a l'any anterior.
L'Estat espanyol continua sent el principal mercat per Reig Jofre, on es concentren el 47% de les vendes. La resta de països de la Unió Europea representen una quota del 36%, mentre que els països europeus fora la UE concentren el 5% de les vendes. La resta de vendes es produeixen a l'Àsia (6%), l'Àfrica (4%), Amèrica (1%) i Oceania (1%).