Renfe augmenta en més de 4.500 les places setmanals de baix cost al corredor Barcelona-Madrid

El passat 21 de maig ja es van començar a canviar els combois pels nous Avlo S106, els "trens més moderns", permetent augmentar la capacitat dels trens en un 16%

El tren d'alta velocitat low cost de Renfe, Avlo, utilitza el model S106 de Talgo en els seus trajectes entre Figueres-Vilafant i Madrid  | ACN El tren d'alta velocitat low cost de Renfe, Avlo, utilitza el model S106 de Talgo en els seus trajectes entre Figueres-Vilafant i Madrid | ACN

Renfe augmentarà a partir de dilluns vinent en més de 4.500 places setmanals el servei d’alta velocitat Madrid-Saragassosa-Barcelona amb el desplegament de les últimes unitats dels nous combois Avlo S106. Segons ha explicat la companyia en un comunicat, a partir del dia 22 es culminarà la posada en circulació els nous combois que substitueixen els S112M.

Els nous vehicles cobreixen el corredor des de Figueres-Vilafant fins a la capital espanyola, parant a Girona, la capital catalana, Camp de Tarragona i Lleida. Són els "trens més moderns" per permetre ser "més competitius i portar més persones a més destins", va explicar Ricard Rivera, gerent del servei d'alta velocitat de Renfe entre Barcelona i Madrid el passat mes de maig. 

Més info: Renfe posa en circulació uns nous trens d'alta velocitat amb capacitat per a 581 persones

De fet, va ser justament al maig quan es van començar a canviar els combois, permetent augmentar la capacitat dels trens en un 16%. A partir de la setmana vinent, els vuit serveis actuals d’Avlo ja es prestaran amb els S106, assolint aquest augment de 4.500 places. Coincidint amb l’agost, Renfe oferirà 4.400 places extra més de baix cost per afavorir la mobilitat per oci i vacances.

Amb la incorporació de les noves unitats Avlo, s’augmentarà en 80 places el servei de tren entre Barcelona i Figueres

D’altra banda, Renfe també ha informat que coincidint amb la incorporació de les noves unitats Avlo, s’augmentarà en 80 places el servei de tren entre Barcelona i Figueres de les 22:54 hores, i en 120 places el que connecta Figueres i Barcelona a les 5:30 hores. 

Més informació
Renfe realitza viatges de simulació comercial dels Avlo S106 a Catalunya
Renfe tanca el primer any d’AVE a França amb un balanç de 620.000 viatgers transportats
Renfe assoleix el rècord en l’Alta Velocitat amb 118.000 viatgers en un dia
Avui et destaquem
El més llegit