• Empresa
  • Renfe promou una campanya per captar el públic familiar

Renfe promou una campanya per captar el públic familiar

L'acció estarà en vigor entre el 24 de juliol i el 10 de setembre

Imatge d'un tren d'alta velocitat a l'estació de Sants | iStock
Imatge d'un tren d'alta velocitat a l'estació de Sants | iStock
Redacción VIA Empresa
Barcelona
04 de Juliol de 2023

Renfe impulsa una campanya per captar el públic familiar, de cara a les vacances d’estiu. L’acció promocional estarà en vigor des del 24 de juliol fins al 10 de setembre. Els bitllets, sota les modalitats de Bàsic i Elige, es poden adquirir, des d’avui mateix, als preus de cinc i dotze euros, respectivament. Els menors de tres anys tenen la possibilitat de viatjar gratis si no ocupen plaça.

Els tiquets promocionals es poden adquirir a les oficines de Renfe, la pàgina web de la companyia, les taquilles, les agències de viatges i les màquines d’autovenda. Per l’estiu, Renfe ha reforçat la seva operativa amb 18 milions de places als trens AVE, Alvia, Euromed, Intercity, Avant i Regionals. Aquest pla extraordinari es mantindrà actiu des de l’1 de juliol al 15 de setembre.

L’objectiu de la companyia ferroviària és garantir la mobilitat de la ciutadania, davant la previsió de l’augment de la demanda. Els serveis més demandats són els que connecten Barcelona i la resta de Catalunya amb Madrid. Des de la capital espanyola, Renfe també centrarà els seus esforços a cobrir els itineraris cap a la costa d’Andalusia i la Comunitat Valenciana. En un altre ordre, en pocs dies, Renfe també ha venut més de 8.000 bitllets d'alta velocitat pel nou servei que enllaçarà Lió amb Barcelona i Marsella amb Madrid i Barcelona.