Renfe ha començat la transformació de la seva pàgina web. L'operador ferroviari ha estrenat la primera part de la nova web, que canvia el disseny i en millora la navegabilitat i la usabilitat. A més, personalitza la informació que hi apareix segons el perfil de cada usuari. Tot i així, no és la versió final de la web, sinó que durant els propers mesos s'aniran incorporant més canvis.
Aquesta segona fase, que estarà disponible des de la tardor té l'objectiu de millorar la venda de bitllets per internet, segons un comunicat de la companyia. El nou disseny és responsive, és a dir, que adapta el format segons el dispositiu amb el qual es consulta la pàgina web -tauleta, ordinador o mòbil-.
"Tot el projecte és una aposta decidida de Renfe amb l'objectiu de millorar l'experiència del client digital. Pretenem oferir amb aquesta transformació una millora notable de la navegabilitat i fer que l'usuari pugui navegar i explorar la web de manera senzilla, útil i eficaç", explica el director general de desenvolupament i estratègia de Renfe, Manel Villalante.
La consultora Everis s'ha ocupat del projecte. La web de Renfe va superar els 168 milions de visites el 2019, un 10% més que l'any anterior. Representa un 60% de les vendes totals de bitllets amb reserva de plaça que comercialitza l'empresa.