Repsol Electricitati Gas contempla en la seva estratègia a 2020 inversions en el negoci de baixes emissions de 2.500 milions d'euros, amb l'objectiu d'aconseguir 2,5 milions de clients minoristes d'electricitat i gas a Espanya el 2025, amb una quota de mercat superior al 5%, segons informen en un comunicat.
La companyia ha superat ja els 930.000 clients en electricitat i gas, divisió que ha estrenat noves oficines a Madrid que li permetran donar resposta a les seves necessitats de creixement, tant en l'àmbit de la comercialització de llum i gas com en la proposta de nous serveis energètics i el desenvolupament dels seus projectes renovables.
Les noves oficines compten amb tres plantes, una sota coberta, distribuïdes en 7.000 metres quadrats de superfície construïda entorn d'un pati central. Són unes oficines sense barreres, amb espais oberts i lluminosos que faciliten el treball en equip, l'intercanvi de coneixement, la col·laboració, la mobilitat i la flexibilitat gràcies a la presència de nombroses sales comunes i zones de reunió informals.
A més, la companyia ha apostat per una oficina sense papers, basada en l'ús de la tecnologia i la gestió eficient de la documentació, amb l'objectiu de reduir els residus i fomentar entre els seus empleats una consciència mediambiental responsable.