La companyia especialista en el disseny i implantació de programes integrals de benestar laboral Biwel ha crescut un 200% el 2018 i preveu facturar 400.000 euros el 2019. L'any passat, l'empresa va dissenyar un pla de salut per a les 17 filials internacionals de la companyia Encofrados Alsina i un altre per a l'Institut Català de la Salut (ICS).
També van crear la iniciativa Start i va presentar el seu estudi sobre la rendibilitat de l'exercici físic a la feina. A més, va treballar en l'estudi sobre el progrés del benestar laboral a Espanya de Foment del Treball i va implantar el seu programa en el País Basc mitjançant un acord amb Osarten, que li ha permès captar grans marques com Fagor Ederlan.
Segons la CEO de Biwel, Estel Mallorquí, "el 2018 ha estat un any crucial per al desenvolupament i creixement en la venda dels diferents paquets de la plataforma juntament amb serveis de benestar adaptats a cada etapa de l'empresa, permetent-nos captar grans comptes i fidelitzar clients existents per aquest 2019".
Mallorquí, a més, afegeix que "afrontem el 2019 amb unes expectatives de creixement molt bones gràcies a la nostra aposta per la consolidació en el territori català i l'expansió a altres comunitats autònomes gràcies a les aliances establertes". De fet, un dels objectius de Biwel és posicionar-se com a partner per als programes de benestar de les empreses.