Ferrer ha tancat el 2018 amb una facturació de 14 milions d'euros i ja és present a més de 50 països del món. Segons han informat en un comunicat, la companyia compta amb una notable presència en mercats europeus, d’Estats Units i Llatinoamèrica, a més d’una presència creixent en diferents mercats asiàtics, com Japó i introduint-se recentment a Austràlia i als Emirats Àrabs.
La seu central de Ferrer s’ubica a Santpedor, però l'empresa va decidir complementar la seva capacitat de producció obrint una segona planta a Moraleja, a Càceres. Ferrer treballa 15 línies de productes, amb més de 200 referències: cuina al buit; salses i acompanyaments; bolets i tòfones; cremes/sopes i caldos; plats semielaborats; pizzes fresques; tomàquets i sofregits; llegums; conserves vegetals; conserves de peix; Ferrer ecològic i sense gluten, amb ingredients de primera qualitat, fet que la distingeix i reafirma el seu posicionament entre les empreses d’alimentació líders en qualitat, al nostre país.
A més, l’11% de la producció de Ferrer és destinada a l’exportació a mercats europeus com Alemanya o França, al mercat d’Estats Units, Llatinoamèrica, al mercat asiàtic, i a altres mercats com els Emirats Àrabs o Austràlia. L’estratègia empresarial de la companyia està centrada en el creixement internacional basant-se, en primer lloc, en la comercialització de més referències de productes en aquest mercats internacionals i, en segon lloc, en obrir-se pas en nous països, amb la finalitat que les receptes de Ferrer i la tradició dels seus productes arribin a formar part de la seva dieta. A més, Ferrer ha obtingut la certificació Halal que li ha permès introduir-se també als Emirats Àrabs.