• Empresa
  • Els congelats de La Sirena es disparen un 2,5% en un any

Els congelats de La Sirena es disparen un 2,5% en un any

La companyia obre 14 botigues noves i els seus compradors es gasten un total de 149,8 milions d'euros en l'exercici 2017-2018

La Sirena continua els seus plans d'expansió | Cedida
La Sirena continua els seus plans d'expansió | Cedida
Redacció VIA Empresa
Barcelona
07 de Desembre de 2018
Act. 07 de Desembre de 2018

Les vendes de La Sirena s'han disparat fins els 149,8 milions d'euros, xifra que representa un 2,5% més que l'any passat, segons ha informat la companyia en un comunicat. L'exercici 2017-2018 s'ha continuat caracteritzant per l'increment de la superfície comercial de l'empresa, que ha obert 14 botigues noves.

 

L'empresa destaca que la crisi els ha empès a millorar la seva competitivitat perquè, subratllen, el consumidor continua buscant la qualitat del producte, però ho vol a un preu molt baix. Precisament per això, van haver de posar en marxa La Sirena Club, un programa de fidelització que va néixer ara fa quatre anys i que ja ha aconseguit més d'1,3 milions de subscriptors.

 

Segons posen de relleu, el deute financer també ha millorat respecte a l'exercici anterior i s'ha reduït fins els 13,5 milions d'euros "consolidant la situació financera, que és la base per a un creixement prolongat i sostingut" de l'empresa. A més, els recursos de la companyia han estat reforçats amb la conversió de part del préstec del soci únic per un import de sis milions d'euros en un préstec participatiu.

La Sirena també destaca que es troben en "ple procés de transformació" i que, justament per aquest motiu, es poden apreciar canvis en la marca i la imatge de les botigues, així com en "innovació i creativitat en l'oferta dels productes".