Lidl ha tancat el 2018 amb unes vendes netes a Espanya de 4.009 milions d'euros, un 11,5% més que el 2017, i ha invertit 320 milions d'euros en el seu pla de creixement, segons han informat en un comunicat. La cadena de supermercats ha accelerat el seu pla de creixement a Espanya amb un pla d'expansió que li ha permès obrir prop d'un centenar de botigues a tot l'Estat en els tres últims exercicis amb una inversió total de més de mil milions d'euros.
Els 320 milions d'euros invertits han servit per obrir més de 30 nous punts de venda, que eleven a 580 botigues les que la companyia té per tot Espanya. De cara al 2019, la companyia preveu inaugurar 30 noves botigues més, motiu pel qual invertirà més de 300 milions d'euros, i generarà 900 nous llocs de feina.
Gràcies a això, Lidl ja ha generat més de 4.000 nous llocs de feina en els darrers tres anys i compta amb 14.000 treballadors a Espanya.