
Marfeel, la plataforma per a mitjans digitals, confirma el sòlid creixement dels últims anys tancant el 2019 amb una facturació de 25 milions d'euros, un 47% més que el 2018, quan va arribar als 17 milions. Segons informen en un comunicat, la companyia aviat arribarà a donar feina a 200 treballadors, coincidint amb la seva primera oficina a Amèrica Llatina, concretament a Bogotà, la capital colombiana, on treballen una desena de persones. L'obertura d'aquesta seu se suma a les que la companyia té a Barcelona, on es va crear el 2011, i Nova York (Estats Units) el 2016.
El cofundador i COO de Marfeel, Juan Margenat, considera que l'elecció de la capital colombiana és una "decisió estratègica". "Aquesta ubicació ens aporta una completa cobertura de les zones horàries a tot el continent americà, en ambdues costes, i a més ens permet coincidir en hores laborables amb les nostres oficines centrals situades a Barcelona, amb les que a més disposem de vols directes des Bogotà ", destaca el COO de Marfeel.
Margenat, referent a la comunitat tecnològica barcelonina, assenyala altres factors clau en l'aposta de Marfeel per Colòmbia, com són “l’estabilitat política i social del país", "l'existència d'un hub tecnològic - que creix a un ritme de l'14% anual segons dades d'Invest in Bogotà- així com "el talent, la formació i el bon nivell d'anglès dels seus professionals".