El fabricant de sanitaris Roca ha signat un acord de col·laboració amb Tmall, companyia de comerç electrònic que pertany a Alibaba, per comercialitzar els seus productes a les seves plataformes, créixer al gegant asiàtic i impulsar la seva estratègia de digitalització.
Segons ha informat la companyia aquest dijous en un comunicat, aquest acord també suposarà una oportunitat per Alibaba per expandir-se internacionalment, ja que aprofitarà la presència de Roca a més de 170 països per expandir el seu lideratge al comerç en línia a altres mercats, i introduir innovacions i tecnologies que actualment només són una realitat a la Xina
El conseller delegat de Roca, Ramon Asensio, ha destacat que la col·laboració amb Alibaba suposa un gran pas endavant en la transmissió dels valors fonamentals de la marca entre els clients xinesos, alhora que és una oportunitat per desenvolupar-se en l'àrea digital de la mà del grup xinès, "el millor partner possible, un líder tecnològic i visionari conceptual del present i el futur del comerç online i offline".
Un acord de Mundial de Futbol
La companyia ha destacat que la col·laboració comença a la Xina, però ambdues empreses consideren que aquesta associació "és escalable, amb la possibilitat de ser global". Com a primer pas d'aquesta col·laboració, Roca serà part de la campanya de Tmall per al Mundial de Futbol d'aquest any, la qual cosa "representa una gran oportunitat per començar a desenvolupar junts una iniciativa de màrqueting a gran escala", segons la companyia catalana.
Roca va entrar a la Xina fa 30 anys i des de l'establiment i operació de la seva plataforma de comerç electrònic el 2016, Roca ha obert diferents botigues registrades en Tmall.