Rosa Clará ha reforçat el seu equip directiu amb la incorporació d'Ana Lodos com a directora de retail i de Carlos Maiz com a director comercial Wholesale, dos càrrecs que reportaran directament al conseller delegat de l'empresa, Manuel Cano.
En un comunicat, la marca de vestits de núvia i festa ha destacat que amb aquestes noves incorporacions, juntament amb altres quatre directius al capdavant d'altres mercats i canals, es completa l'equip que ha de liderar el creixement del grup en els propers anys.
Lodos, que dirigirà la xarxa de botigues del Grup Rosa Clará en l'àmbit internacional, ha desenvolupat la seva carrera professional en companyies com Coach Inc, Tommy Hilfiger i Ralph Lauren, i en la seva última etapa va assumir la responsabilitat de directora de Retail en Coach per al sud d'Europa.
Per la seva banda, Maiz, que serà el responsable del desenvolupament del negoci al canal wholesale -majorista- de cinc països clau en l'estratègia de creixement de la companyia, s'incorpora al grup després d'una llarga trajectòria en el negoci de la moda, havent ocupat diversos càrrecs de responsabilitat a nivell internacional a Hawkers, Desigual i Tous.
Expansió internacional
Grup Rosa Clará, que compta amb 140 botigues i 3.500 punts de venda a 80 països, manté la seva expansió internacional i aquest 2017 ja ha obert botigues al Perú (Llima) i als Emirats Àrabs (Abu Dhabi), alhora que preveu noves obertures abans de finalitzar l'any a l'Aràbia Saudi (Riad i Jiddah), l'Iran (Mashhad) i un segon establiment a Doha (Catar).
A Espanya, la companyia ha obert durant l'any 2017 botigues exclusives a Girona i Santander i ha incorporat a la xarxa de botigues pròpies les de Sevilla, Cadis, la Corunya, Càceres i Múrcia.
A més, la previsió per a l'exercici 2018 és obrir botigues en mercats estratègics, com Bogotà, Sao Paulo, una segona botiga a París i Abu Dhabi i una tercera a Teheran.