• Empresa
  • Rufino Pozuelo posa en forma els directius

Rufino Pozuelo posa en forma els directius

El nou CEO de MRC International Training vol consolidar el creixement de l'empresa, que enguany compleix 25 anys

Rufino Pozuelo
Rufino Pozuelo
29 de Maig de 2014

Més de 30.000 professionals de més de 1.000 empreses han passat per les mans de MRC International Training en els 25 anys d'història d'aquesta empresa dedicada a "entrenar directius". Arribats al quart de segle, les regnes de la companyia passen a mans de Rufino Pozuelo, fins ara responsable de les oficines de Catalunya.

Amb Pozuelo al capdavant, MRC acaba d'assumir la renovació de la seva cúpula directiva i inicia l'etapa d'actualització "per millorar els processos de treball i d'expansió", segons ha informat en un comunicat. L'empresa, fundada a Madrid, compta actualment també amb oficines a Barcelona, Lisboa, Praga i Lima.

Rufino Pozuelo, que ocuparà el càrrec que deixa vacant Manuel Tallada, nou president, assegura que els primers passos en aquest procés se centren a "generar i facilitar marcs de comunicació, innovació, tecnologia i col·laboració. La idea és caminar cap al creixement i consolidació de la imatge de MRC, mantenint els valors que ens han permès superar amb èxit els nostres primers 25 anys al mercat".

Entrenador consolidat
Llicenciat en Psicologia per la Universitat de Barcelona, i amb un Programa de Desenvolupament Directiu (PDD) a l'IESE, Pozuelo treballa a MRC des del 1998. Després dels inicis com a consultor, el 2001 va assumir la gerència de la delegació de Catalunya.

Des del 2005 és Soci-Director de MRC, i abans d'assumir el càrrec de CEO ha tingut temps de treballar en projectes amb Siemens, Telefónica, Puig, Montblanc, Merck, Gas Natural o l'Obra Social La Caixa, entre d'altres.

Pozuelo ha destacat en l'entrenament d'equips que es troben de cara al client, i és habitual ponent de conferències i trainings de caràcter motivacional, comercial i de gestió del canvi. Abans d'incorporar-se a la seva actual empresa, Rufino Pozuelo també va treballar a Assegurances Vitalicio i a la Fundació CIREM.