Saba estrena nova app

La nova aplicació té l'objectiu d'optimitzar l'experiència del client amb un disseny net i intuïtiu

Pàrquing de Saba | Europa Press
Pàrquing de Saba | Europa Press
Redacción VIA Empresa
Barcelona
13 de Gener de 2022

Saba, companyia especialitzada en gestió d'aparcaments, ha llançat una nova versió de la seva app, ja disponible a les stores d'Apple i Google. Amb aquesta actualització, la companyia posa el focus en l'experiència de l'usuari i en la usabilitat de l'aplicació, apostant per un disseny net i intuïtiu.

 

La nova app s'ha llançat simultàniament a Espanya, Itàlia, Portugal i Xile, però la companyia no descarta sumar altres mercats de Saba. El grup està present a 9 països d'Europa i Amèrica Llatina i compta amb prop de 400.000 places d'aparcament distribuïdes en 1.100 centres de 180 ciutats.

Com a millora addicional, l'app inclourà pròximament la funcionalitat que permet el pagament de la zona regulada a través del mòbil. Ara per ara es pot accedir a aquest servei a través d'una segona aplicació del grup, Saba Zona Regulada.