Seat ha tancat l'any 2021 amb un augment de les vendes del 10,3% en comparació amb 2020. La companyia ha registrat fins a 470.500 vehicles venuts, un creixement substancial respecte de l'exercici anterior però encara lluny de les xifres anteriors a la pandèmia. Per països, el principal mercat de Seat ha estat Alemanya, seguit de l'Estat Espanyol, el Regne Unit, França i Itàlia.
Les vendes de vehicles elèctrics i híbrids endollables de la companyia s'han multiplicat enguany per quatre respecte de les xifres de 2020, amb 60.600 transaccions, per les 14.700 registrades l'exercici anterior. Per altra banda, Cupra ha triplicat les seves vendes, amb un volum de vendes de 79.300 vehicles, un 189,4% més que l'any anterior.
El CEO de Seat i Cupra, Wayne Griffiths, ha lamentat l'afectació de la crisi dels semiconductors sobre l'activitat de la companyia, quelcom que ha generat "frustració" en els clients pels elevats terminis d'entrega. "Esperem veure una recuperació progressiva en el subministrament i l'estabilització de la producció de vehicles el 2022", ha afirmat un optimista Griffiths.