Seat ha nomenat Lourdes de la Sota directora d'estratègia corporativa i relacions institucionals de l'empresa. La nova directiva assumirà el càrrec a partir de l'1 de juny, segons ha comunicat la companyia. De la Sota encapçalarà el procés d'electrificació de l'empresa mitjançant l'establiment d'aliances amb socis empresarials i institucions públiques.
De la Sota, llicenciada en ciències econòmiques i empresearials per la Universitat de Regensburg i la Universitat del País Basc, va iniciar la seva carrera a la indústria de l'automòbil al 1992, en el departament de control de producció i inversions de la mateixa Seat.
La directiva, que des de 2017 ocupava la direcció d'estratègia comercial, retail i digitalització de la companyia, assoleix el seu nou càrrec després de 25 anys treballant a les diverses marques del grup Volkswagen a Espanya, Alemanya i els Estats Units. Aquesta experiència dins el grup fa de De La Sota "la persona adequada per liderar l'estratègia corporativa i les relacions institucionals" de Seat, segons ha explicat el president de la companyia Wayne Griffiths.