Seat comença el 2018 batent rècords. La companyia ha venut el mes de gener un total de 38.900 cotxes, un 20,4% més que el mateix període de l'any anterior i la xifra més alta de la seva història en el primer mes de l'any. L'automobilística ha destacat que l'arribada als concessionaris de l'Arona, que es va començar a comercialitzar en les últimes setmanes del 2017, ha impulsat els resultats del primer mes de l'any, quan es van vendre 4.600 unitats del nou crossover.
Seat inicia així el sisè exercici consecutiu de creixement en les vendes, després de tancar l'any passat amb un increment del 14,6% i sumar una pujada acumulada del 45,9% entre el 2012 i el 2017.
El vicepresident Comercial de Seat, Wayne Griffiths, ha indicat que la companyia ha començat el 2018 amb un resultat "excel·lent", el volum de vendes més elevat de la seva història, i segueix amb la mateixa tendència positiva del 2017. Ha afegit que l'Ateca va permetre a la marca créixer de forma molt sòlida l'any passat i ha augurat que l'Arona liderarà el creixement en les vendes durant el 2018, sumant-se a l'Ibiza i al León, el model més venut.
Griffiths ha subratllat que, a més de créixer als seus mercats clau, al gener la companyia també ha donat dos passos endavant en l'estratègia d'internacionalització: l'inici de la comercialització del nou Ibiza a Algèria, assemblat en aquest país, i l'obertura del primer concessionari a Nova Zelanda.
Al gener, Espanya, Alemanya i el Regne Unit han mantingut el fort augment en les vendes amb el qual van tancar el 2017: Espanya encapçala les vendes de Seat amb 8.000 vehicles (+20,3%), per davant d'Alemanya (6.500; +12,0%) i el Regne Unit (4.200; +9,9%). Algèria s'ha alçat com el quart mercat de la marca amb un volum de vendes més elevat en l'arrencada de l'any, amb 2.200 vehicles venuts al gener.
També creixen de forma significativa França (2.000; +15,1%) i Àustria (1.900; +7,4%), on la marca s'ha situat per primera vegada com una de les tres més venudes en el país.