11
de Maig
de
2017
Act.
11
de Maig
de
2017
Seat ha anunciat en el saló Automobile Barcelona acords amb l'aplicació de navegació GPS de Google, Waze, i amb l'empresa de gestió d'aparcaments catalana Saba, amb l'objectiu de desenvolupar solucions que facilitin la conducció als clients dins de la seva estratègia de ser una automobilística referent en el cotxe connectat.
El president de la companyia, Luca de Meo, ho ha explicat en una conferència en el Connected Hub, el fòrum professional que se celebra aquest dijous i divendres en el recinte Montjuïc de Fira de Barcelona i que precedeix a la fira expositiva que obrirà al públic dissabte.
"El nostre objectiu és convertir el difícil en fàcil", ha afirmat De Meo, que ha explicat que la companyia està duent a terme diverses iniciatives per cercar solucions de mobilitat, i ha destacat el Metropolis:Lab Barcelona, situat al Palau de Mar, on es desenvoluparan projectes d'àmbits com la navegació predictiva i la cerca connectada d'aparcaments.
"Tots aquests projectes creiem que posaran Seat en una situació de privilegi per liderar la irrupció del cotxe connectat", ha afegit, i ha assegurat que els acords amb Saba i Waze acceleren la creació d'un ecosistema digital a Barcelona, al que pretenen sumar nous socis.
Quant a l'acord amb Saba, pretenen oferir un sistema de reserva i pagament mòbil de places de pàrquing a través del mòbil, i sentin les bases de projectes com Parkfinder 2.0, amb el qual ambdues companyies podran oferir informació en temps real sobre places d'aparcament disponibles i recomanar un pàrquing segons les necessitats de cada client.
També s'estudiaran altres serveis associats al temps en el qual els vehicles estan estacionats, com l'entrega de compres en el cotxe o el proveïment de combustible, entre d'altres, ja que es calcula que els cotxes particulars passen el 95% del seu temps aparcats.
Així mateix, De Meo ha anunciat que els assistents al saló podran provar en primícia a l'expositor de Seat la nova aplicació per Android Acte de Waze, que la companyia nord-americana preveu llançar pròximament en versió beta i que serà compatible amb tots els cotxes de la marca de Martorell equipats amb el sistema full link.
Saló Automobile
De Meo ha elogiat la transformació del Saló de l'Automòbil de Barcelona a l'Automobile, ja que dóna resposta i s'adapta a la transformació digital que està vivint també la indústria de l'automoció.
"No hi ha cotxe autònom, compartit, sense connectivitat. Per això, l'encert del saló que avui inaugurem és el correcte. No hi ha cap saló de l'automòbil a Europa que es posicioni i doni prioritat a aquests temes", ha sostingut.
Seat i Barcelona
El directiu italià ha insistit que "l'ADN de Seat està lligat als valors de Barcelona", i ha remarcat el seu compromís amb la ciutat per convertir-la, juntament amb la marca, en una referència europea en la connectivitat aplicada a l'automòbil.
Ha recordat que Seat és el major ocupador de Catalunya i del sector a Espanya, amb 15.000 treballadors directes i uns 100.000 sumant els indirectes, i ha subratllat que la planta de Martorell és la tercera més gran del món del Grup Volkswagen i una de les més avançades d'Espanya, i ha conclòs que és "més que una fàbrica".
El president de la companyia, Luca de Meo, ho ha explicat en una conferència en el Connected Hub, el fòrum professional que se celebra aquest dijous i divendres en el recinte Montjuïc de Fira de Barcelona i que precedeix a la fira expositiva que obrirà al públic dissabte.
"El nostre objectiu és convertir el difícil en fàcil", ha afirmat De Meo, que ha explicat que la companyia està duent a terme diverses iniciatives per cercar solucions de mobilitat, i ha destacat el Metropolis:Lab Barcelona, situat al Palau de Mar, on es desenvoluparan projectes d'àmbits com la navegació predictiva i la cerca connectada d'aparcaments.
"Tots aquests projectes creiem que posaran Seat en una situació de privilegi per liderar la irrupció del cotxe connectat", ha afegit, i ha assegurat que els acords amb Saba i Waze acceleren la creació d'un ecosistema digital a Barcelona, al que pretenen sumar nous socis.
Quant a l'acord amb Saba, pretenen oferir un sistema de reserva i pagament mòbil de places de pàrquing a través del mòbil, i sentin les bases de projectes com Parkfinder 2.0, amb el qual ambdues companyies podran oferir informació en temps real sobre places d'aparcament disponibles i recomanar un pàrquing segons les necessitats de cada client.
També s'estudiaran altres serveis associats al temps en el qual els vehicles estan estacionats, com l'entrega de compres en el cotxe o el proveïment de combustible, entre d'altres, ja que es calcula que els cotxes particulars passen el 95% del seu temps aparcats.
Així mateix, De Meo ha anunciat que els assistents al saló podran provar en primícia a l'expositor de Seat la nova aplicació per Android Acte de Waze, que la companyia nord-americana preveu llançar pròximament en versió beta i que serà compatible amb tots els cotxes de la marca de Martorell equipats amb el sistema full link.
Saló Automobile
De Meo ha elogiat la transformació del Saló de l'Automòbil de Barcelona a l'Automobile, ja que dóna resposta i s'adapta a la transformació digital que està vivint també la indústria de l'automoció.
"No hi ha cotxe autònom, compartit, sense connectivitat. Per això, l'encert del saló que avui inaugurem és el correcte. No hi ha cap saló de l'automòbil a Europa que es posicioni i doni prioritat a aquests temes", ha sostingut.
Seat i Barcelona
El directiu italià ha insistit que "l'ADN de Seat està lligat als valors de Barcelona", i ha remarcat el seu compromís amb la ciutat per convertir-la, juntament amb la marca, en una referència europea en la connectivitat aplicada a l'automòbil.
Ha recordat que Seat és el major ocupador de Catalunya i del sector a Espanya, amb 15.000 treballadors directes i uns 100.000 sumant els indirectes, i ha subratllat que la planta de Martorell és la tercera més gran del món del Grup Volkswagen i una de les més avançades d'Espanya, i ha conclòs que és "més que una fàbrica".