El grup Raventós Codorníu ha anunciat el nomenament de Sergio Fuster com a CEO de la companyia. Fins ara, Fuster era CMO, director mundial de màrqueting, de Kellogg Company i està previst que s'incorpori a la firma vinícola a partir del setembre. Anteriorment, havia presidit la filial làctica de Danone als Estats Units i també ha estat directiu de Procter & Gamble i de United Buscuits.
Raventós Codorníu destaca que la seva incorporació forma part del pla estratègic per liderar el mercat mundial de vins i caves de primer nivell. "La companyia és una referència a Espanya i a nivell global, i aquesta posició de privilegi la dota d'un gran recorregut al mercat internacional", ha destacat Fuster a través d'un comunicat.
Sergio Fuster serà el responsable mundial de tot el grup, que inclou els cellers Raimat, Codorníu, Legaris, Bodegas Bilbaínas, Parxet, Tionio, Abadia de Poblet, Scala Dei, Raventós de Alella i Portal de Montsant, entre d'altres. Al seu torn, el fins ara CEO de la firma, Ramon Raventós, seguirà com a director de desenvolupament de negoci i accionista del grup.