Seur ja prepara el tret de sortida de la campanya de Nadal, que començarà en les pròximes setmanes amb el Black Friday. És per això que la companyia reforçarà un 30,7% la seva plantilla de treballadors a Catalunya, segons informa en un comunicat. Aquest increment situa el territori català com la segona comunitat en la qual es realitzaran més contractacions durant aqeusta època, a causa, principalment, de la concentració d'empreses tèxtils i de joguines situades a Catalunya.
A escala nacional, Seur contempla un increment del 10% del volum d'operacions respecte a la mateixa època de l'any passat, superant els 13 milions d'enviaments durant la campanya de Nadal. És per això que incorporarà més de 2.500 professionals a tot l'Estat espanyol.
Catalunya, Madrid i Andalusia són les comunitats autònomes en les quals es concentrarà l'esforç operatiu més gran durant el període. Els perfils professionals més demandats per la companyia són els de personal de repartiment i personal de magatzem.
La campanya de Nadal, cada cop més llarga i online
La campanya de Nadal cada cop dura més temps i comença abans amb el Black Friday. Seur estima que el dilluns 26 de novembre, el següent al Black Friday, serà el dia amb un número més gran d'enviaments, superant els 600.000 paquets entregats derivats de les compres de la setmana anterior.
L'època nadalenca continua amb el Cybr Monday i amb dates clau com el pont de la Constitució i els dies més destacats de Nadal fins a finalitzar el període més important de rebaixes, que Seur situa en el 14 de gener.
Així mateix, Seur reforçarà la seva solució Seur Now, amb la qual realitza entregues en una o dues hores a Madrid, Barcelona i València, per la qual cosa augmentarà la plantilla dedicada a aquest servei en un 40%.