El pla d'expansió de La Sirena ha portat l'empresa d'aliments congelats a facturar un 8,1% més durant el seu darrer any fiscal (d'abril del 2019 a abril del 2020). En aquest període, la companyia ha ingressat 163,3 milions d'euros, ha obert 13 botigues noves i ha contractat unes 300 persones. L'ebitda de la firma s'ha situat en 9,1 milions d'euros, quatre milions més que l'exercici anterior.
L'estratègia d'expansió va començar fa dos anys amb cinc objectius: el creixement online -en el qual destaquen els acords amb Glovo i Amazon Prime-, la fidelització, la innovació en productes, els nous punts de venda i la millora de les botigues existents. En aquest sentit, l'empresa ha inaugurat 13 establiments i ha arribat als 258 a tot l'Estat espanyol, amb especial presència a Catalunya i Madrid.
El nombre de treballadors ha arribat a 1.200, amb 300 noves incorporacions aquests 12 mesos. "A més dels bons resultats de l'activitat de La Sirena, les perspectives de creixement de la marca apunten a l'alça i estimem que continuaran millorant tant en el total de facturació com en l'increment de la quota de mercat", assegura a través d'un comunicat el director general de La Sirena, Jorge Benlloch.
L'assortiment de Nadal de La Sirena compta aquest any amb 100 nous productes. A més, l'empresa aposta per l'aliança amb xefs de renom, com Isma Prados i Jordi Cruz, per crear noves referències. De cara a l'exercici fiscal actual, la companyia assegura que el canal online ha multiplicat per quatre les comandes i per cinc el nombre de clients, empesos pels confinaments i la crisi sanitària de la covid-19.