11
de Març
de
2015
Act.
11
de Març
de
2015
Softonic ha adquirit AppCrawlr, un motor intel·ligent de cerca semàntica d'aplicacions que permet als usuaris trobar les millors aplicacions mòbils mitjançant una cerca contextual. Segons ha informat la plataforma catalana en un comunicat, amb aquesta adquisició reforça la seva presència en el sector mòbil i "pretén canviar la idea actual" dels usuaris sobre la cerca i el descobriment d'aplicacions.
La tecnologia de cerca semàntica de AppCrawlr identifica i ordena automàticament milers de categories d'aplicacions, de manera que permet que els usuaris puguin buscar apps ja sigui per tipus d'audiència, en funció del que volen trobar, o bé per les característiques d'una aplicació, a diferència de la cerca tradicional per paraules clau i dels sistemes de classificació basats en popularitat utilitzats per les tendes d'aplicacions.
Gràcies a aquesta adquisició, la companyia amb seu a Barcelona espera augmentar la seva audiència mòbil, que actualment genera més d'1 milió de descàrregues al dia i representa el 25% de les descàrregues totals des de Softonic.
Segons el conseller delegat de Softonic, Scott Arpajian, facilitar als usuaris la cerca de l'aplicació ideal "és solament la meitat de l'equació", ja que AppCrawlr també proporciona als desenvolupadors una major exposició i visibilitat per a les seves aplicacions, creant un ecosistema eficient de desenvolupadors i usuaris.
Per la seva banda, el cofundador de AppCrawlr, Joel Fisher, ha afirmat que les dues empreses "comparteixen una visió similar sobre com aquesta tecnologia pot canviar dràsticament el panorama i l'experiència de cerca i descobriment d'aplicacions".
La tecnologia de cerca semàntica de AppCrawlr identifica i ordena automàticament milers de categories d'aplicacions, de manera que permet que els usuaris puguin buscar apps ja sigui per tipus d'audiència, en funció del que volen trobar, o bé per les característiques d'una aplicació, a diferència de la cerca tradicional per paraules clau i dels sistemes de classificació basats en popularitat utilitzats per les tendes d'aplicacions.
Gràcies a aquesta adquisició, la companyia amb seu a Barcelona espera augmentar la seva audiència mòbil, que actualment genera més d'1 milió de descàrregues al dia i representa el 25% de les descàrregues totals des de Softonic.
Segons el conseller delegat de Softonic, Scott Arpajian, facilitar als usuaris la cerca de l'aplicació ideal "és solament la meitat de l'equació", ja que AppCrawlr també proporciona als desenvolupadors una major exposició i visibilitat per a les seves aplicacions, creant un ecosistema eficient de desenvolupadors i usuaris.
Per la seva banda, el cofundador de AppCrawlr, Joel Fisher, ha afirmat que les dues empreses "comparteixen una visió similar sobre com aquesta tecnologia pot canviar dràsticament el panorama i l'experiència de cerca i descobriment d'aplicacions".