
El Grup Sorli ha tancat el 2024 amb una facturació propera als 285 milions d’euros. La seva divisió de supermercats ha crescut prop d’un 6%, mentre que l’ecommerce, Sorliclic, ha registrat un augment del 28,13%, evidenciant l’èxit de l’estratègia de digitalització de la companyia. Amb més de 2.200 treballadors i una àmplia diversificació del negoci, que inclou supermercats, cafeteries, centres esportius, benzineres i restauració, Sorli ha experimentat un creixement de vendes del 19%.
“La satisfacció dels nostres clients és la millor prova de l’èxit d’aquesta transformació. Ens omple d’orgull veure com valoren l’esforç realitzat”, ha destacat Anna Sorli, administradora del Grup Sorli. Sorli ha completat el seu ambiciós pla de transformació amb la inauguració del seu establiment renovat al carrer Biscaia de Barcelona, posant punt final a un procés de reforma integral que ha suposat una inversió de més de 70 milions d’euros durant els darrers nou anys. Aquesta renovació ha implicat una modernització completa de la seva xarxa de supermercats, tant pel que fa a la imatge com al model comercial.
El 2024: any d’innovació i eficiència
El 2024 ha estat un any clau per a Sorli, amb la posada en marxa de la seva nova plataforma logística a Can Gordi (Granollers), una inversió de 18 milions d’euros que ha permès optimitzar la gestió de la cadena de subministrament. A més, la companyia ha llançat Sorlipertu, una eina basada en intel·ligència artificial per ajudar les famílies a planificar menús saludables, reduir el malbaratament alimentari i estalviar, iniciativa que ha estat reconeguda per l’Institut Cerdà com una de les millors innovacions de l’any.
També ha impulsat la campanya ‘Garantia de preu Sorli’, que inclou més de 650 productes bàsics i ha contribuït a alleujar l’impacte econòmic sobre les famílies, alhora que ha reforçat el creixement de les vendes.