• Empresa
  • El model basat en subscripcions d'eDreams: la clau del seu inici "estelar"

El model basat en subscripcions d'eDreams: la clau del seu inici "estelar"

La plataforma guanya 4,1 milions d'euros durant el primer trimestre i augmenta els seus ingressos en un 8%, fins als 157,5 milions

Dana Dunne, conseller delegat d'eDreams | ACN
Dana Dunne, conseller delegat d'eDreams | ACN
ACN | Redacción VIA Empresa
Barcelona
31 d'Agost de 2023
Act. 31 d'Agost de 2023

eDreams va obtenir uns beneficis de 4,1 milions d'euros durant el primer trimestre del seu any fiscal (2024), finalitzat el 30 de juny, davant els 13,9 milions de pèrdues del mateix període de l'any anterior, segons ha informat la companyia. Els ingressos van créixer un 8%, fins als 157,5 milions, mentre que si es té en compte el benefici net ajustat va ser de 1,1 milions davant els 11,5 milions negatius de fa un any.

La companyia ha atribuït aquests resultats a la "solidesa" del seu model basat en subscripcions, amb increments en els indicadors clau com els ingressos, la rendibilitat i el nombre de subscriptors. Aquests darrers han crescut un 47%, fins arribar als 4,7 milions en el primer trimestre de l'any fiscal i fins al 4,9 milions a l'agost.

El benefici net ajustat d'eDreams va ser de 1,1 milions davant els 11,5 milions negatius de fa un any

Pel que fa l'Ebitda, la plataforma de subscripció de viatges es va duplicar fins als 29,4 milions d'euros davant els 14 milions registrats en el primer trimestre de l'exercici fiscal anterior, segons ha detallat la companyia en els resultats enviats a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV) corresponents al primer trimestre fiscal del 2024. Per al 2025, eDreams s'ha marcat com a objectiu assolir els 7,25 milions de membres Prime i un Ebitda superior als 180 milions d'euros.

Un inici "estelar"

El CEO d'eDreams, Dana Dunne, ha qualificat l'inici de l'exercici "d'estelar" i ha celebrat la consolidació del model Prime llençat el 2017 i en què els clients paguen una subscripció en un període determinat. "Avui en dia, els nostres resultats demostren el nostre èxit, ja que la major part dels nostres ingressos i beneficis provenen d'aquest segment de negoci. Som inequívocament una companyia de subscripció", ha comentat.